Skip to content Skip to footer

Έρευνα Kappa Research Β’ Mέρος: Η ελληνική αγορά καφέ

Η έρευνα της Κάπα Research αποτελεί την πρώτη ολοκληρωμένη έρευνα για τη σχέση του Έλληνα καταναλωτή με τον καφέ σε πανελλαδικό δείγμα ερωτηθέντων με αντιπροσωπευτική αναλογία επί του συνολικού πληθυσμού, ενώ είχε προηγηθεί το πρώτο μέρος αυτής με τίτλο: «Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή καφέ».

Μέσα από τη δεύτερη ενότητα της έρευνας, αναδεικνύονται ευρήματα που σχετίζονται με τις μεταβολές που έχουν καταγραφεί στην κατανάλωση το τελευταίο διάστημα λόγω της ακρίβειας σε βασικά αγαθά. Επίσης, καταγράφονται οι μεταβολές στην κατανάλωση καφέ μετά την πανδημία, αλλά και οι προτιμήσεις των καταναλωτών οι οποίες διαφοροποιούνται ανάλογα με το σημείο αγοράς (εστίαση – σούπερ μάρκετ).

Η σχετική έκθεση είναι διαθέσιμη εδώ

Την έκθεση δημοσίευσαν: 

Μέσα ενημέρωσης πανελλαδικής εμβέλειας

Κλαδικά μέσα

Tοπικά μέσα