Η έρευνα της Κάπα Research αποτελεί την πρώτη ολοκληρωμένη έρευνα για τη σχέση του Έλληνα καταναλωτή με τον καφέ σε πανελλαδικό δείγμα ερωτηθέντων με αντιπροσωπευτική αναλογία επί του συνολικού πληθυσμού, ενώ είχε προηγηθεί το πρώτο μέρος αυτής με τίτλο: «Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή καφέ».
Μέσα από τη δεύτερη ενότητα της έρευνας, αναδεικνύονται ευρήματα που σχετίζονται με τις μεταβολές που έχουν καταγραφεί στην κατανάλωση το τελευταίο διάστημα λόγω της ακρίβειας σε βασικά αγαθά. Επίσης, καταγράφονται οι μεταβολές στην κατανάλωση καφέ μετά την πανδημία, αλλά και οι προτιμήσεις των καταναλωτών οι οποίες διαφοροποιούνται ανάλογα με το σημείο αγοράς (εστίαση – σούπερ μάρκετ).
Η σχετική έκθεση είναι διαθέσιμη εδώ
Την έκθεση δημοσίευσαν:
Μέσα ενημέρωσης πανελλαδικής εμβέλειας
- Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων
- Naftemporiki TV – Παρουσία Τάσου Γιάγκογλου
- Kουτί της Πανδώρας
- Εreportaz.gr
- Ελεύθερος Τύπος
- Οικονομικός Ταχυδρόμος
- Money Review
- Naftemporiki.gr
- Businessdaily
- The Standard
- The Total Business
- Newsbomb.gr
- Reporter.gr
- Insider.gr
- Iefimerida.gr
- Imerisia.gr
- Αθήνα 984
- Euro2day
- Powergame
- Αυγή
- Alphatv.gr
- Zougla.gr
- Enoikonomia
- Documento
Κλαδικά μέσα
Tοπικά μέσα